думки мудрих

Думки мудрих людей про роботу вчителя.



Лише той Учитель, хто живе так, як навчає( Г. Сковорода)
Дитина - вище творіння Природи і Космосу і несе в собі їхні риси - могутність і безмежність
(Ш. Амонашвілі)

Посередній  учитель розповідає,
Хороший учитель пояснює,
Кращий учитель демонструє,
Великий учитель надихає

Учитель і учень ростуть разом.

Минуле належить історії, майбутнє - це таємниця, а ця мить - подарунок. Ось чому цю мить називають сьогоденням.

Ваша сила - віра в себе. Ваша свобода - відповідальність за власний розвиток. Ваші здібності - культура само створення.
(А. Смоловик)
Учитель, який хоче мати високі результати навчання, повинен знати стилі пізнання своїх учнів, покладати це в основу організації спільної діяльності педагога і школярів на уроці.

Справжній педагог повинен працювати на майбутнє.

Щоб бути Великим - треба бути людиною
Великої ідеї та великого характеру

Серце віддаю дітям.
В. Сухомлинський
Людина має відповідати за інших, діяти разом у напрямку досягнення мети
Д. Брюннер
Немає нічого що не долалось би працею

Розум являє собою суму найкращих наших почуттів
П. ШелліРоби велике не обіцяючи великого.ПіфагорМи навчаємося не для школи, а для життя.Сенека МолодшийМає значення тільки те знання, яке використовується на практиці.Гордон Драйден
Мозок людини здатен учитися все життя - з моменту народження до самої смерті.
Гордон Драйден
Нехай учитель поспішає до дітей, радіє кожній зустрі­чі з ними, тоді й діти поспі­шатимуть у школу і щиро ра­дітимуть кожній зустрічі зі своїм учителем.
Ш. Амонашвілі
Мудра людина не робити­ме іншим того, чого вона не бажає, щоб зробили їй.
Конфуцій

Прокладай шлях до розуму людини через її серце. 
Ф.ЧестерфілдВідкриття народжуються там, де закінчуються знання вчителя й починається нове знання учня.К.Федін
Вчаться у тих, кого люб­лять.

Ти можеш!» - повинен на­гадувати вчитель учневі.
«Він може!» - повинен нагадувати колектив.
«Я можу!» - повинен повірити в себе учень.
В.Шаталов
Сучасний урок - це твір мистецтва, де педагог уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня

Наші знання - це сума того, чого ми навчилися, й того, що ми забули.
М.Ебнер-ЕшенбахУчитель - бджілка, знання учнів - мед.

«Урок - перше вогнище, зігрівшись біля якого людина прагне стати мислителем»
Г.О. Пуліна
Ніщо велике ніколи не було досягнуто без ентузіа­зму.
Р.Емерсон
Скільки б ти не жив, усе життя слід навчатися.
Сенека
Хто навчається без книги, той черпає воду решетом.

Пам'ятай: усі ми разом ро­зумніші, ніж кожен із нас.
Гор­дон Драйден
Виживає не сильніший і не розумніший, а той, хто най­ краще реагує на зміни, що від­буваються.
Гордон Драйден
Коли людина мислить, вона має сумнів, але вона впевнена, коли діє.
А.Франц
Якщо ти віднайдеш у своєму серці турботу про когось іншого, ти досягнеш успіху.
Мая Ангелоу
Найперше, що має зробити вчитель, - це розвинути в учня дух допитливості.
Д.Менделєєв

Інноваційна діяльність - це гарно організована, раціональна і систематична робота
П.Друкер

Творчість - це  не розкіш для обраних, а загальна біологічна потреба, інколи не усвідомлена нами
Г. Іванов
Учитель - це людина, кот­ра вирощує дві думки там, де раніше зростала одна.
Е.Хоббард

Комментариев нет:

Отправить комментарий